Frequently asked question (FAQ)

Ile kont użytkownika może mieć pracodawca lub agencja?

To zależy w jaki sposób pracodawca lub agencja chce prowadzić swoje projekty. Można założyć jedno konto i udostępnić hasło dostępu kilku osobom lub każdy z rekruterów pracodawcy lub agencji może założyć osobne konto firmowe, a w nim podać swoje dane kontaktowe.

Czy jeden projekt rekrutacyjny może prowadzić kilku rekruterów?

W BLS Recruitment System obowiązuje jedna niezmienna zasada: 1 projekt = 1 rekruter projektu

Oznacza to, że jednym projektem może zarządzać tylko jedna osoba, natomiast..

Jeden rekruter może zarządzać kilkoma projektami: 1 rekruter projektu = X projektów

Czy pracodawca lub agencja może prowadzić proces rekrutacji za granicą?

BLS Recruitment System może obsługiwać dowolny proces rekrutacji. Wystarczy, że pracodawca lub agencja zamieszczając swoje ogłoszenia na zagranicznych portalach wskaże link do opublikowanej na stronie www.bls-group.pl swojej oferty pracy, jako miejsce składania aplikacji przez kandydatów, a wszystkie kandydatury trafią do projektu.

Czy do każdego projektu rekrutacji kandydaci muszą przesyłać CV?

Przy dodawaniu i uruchamianiu projektu rekrutacji pracodawca lub agencja decyduje, w jaki sposób chce zbierać kandydatury i czy aplikując na wskazane stanowisko należy załączyć CV kandydata, czy wystarczy samo zgłoszenie i podanie określonych w ogłoszeniu lub projekcie danych i informacji.
Wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole: rekrutacja bez CV

W jaki sposób kupić dostęp do platformy rekrutacyjnej?

Po zalogowaniu się na koncie użytkownika wystarczy kliknąć na swoim koncie w link Płatności. Następnie wybrać odpowiedni dla swoich potrzeb pakiet do obsługi projektów rekrutacji i raz jeszcze kliknąć, ale tym razem Kupuję. Użytkownik zostanie przekierowany do panelu płatności, obsługiwanego przez operatora Przelewy24.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę za kupione usługi?

Po zaksięgowaniu wpłaty, Business Line Support w przeciągu 7 dni wystawi fakturę VAT i prześle drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w koncie użytkownika.

Business line FAQ 1